Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Carl - 15 februari 2009 04:40

Hej


Nu sitter jag i receptionen och bloggar for har ar internet snabbare an pa hotellrummet. Tyvarr finns inte a a och o med prickar pa. Men det gar bra ialla fall. Mammas fodelsedag borjade bra och innan vi akte till restaurangen fick mamma blommor och tarta av personalen dar vi bor. Dom sjong och grattade henne, jag tyckte det var jatte kul. Men jag blev lite dalig i bilen pavag till restaurangen. Jag krakter pa mina byxor och fick sitta i bara blojan pa restaurangen. Jag kraktes lite pa mammas nya klanning ocksa. Jag var trott och ville bara aka hem. Mamma, pappa och Bejje at god mat och drack gott vin. Sen kom personalen in med en tarta till mamma och sjong happy birthday. Dom at upp fort sen akte vi hem for jag hade fatt nog och ville hem och sova. Sa kan det ga men nu mar jag battre!


Kram fran mej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards