Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Mormor ska ut och flyga, till oss, sol och värme!

Av Carl - 9 mars 2009 05:44

Jiiiiipiii, mormor kommer och hälsar på oss på Phuket!!! Jag skickar med en bild på något jag vet att du inte får glömma för då blir det problem.

Just det, passet, glöm inte det!!! Jag har hört att det är viktigt att ha med sej, det har pappa sagt.

Tråkigt att morfar inte kommer med men vi ses till våren. Någon måste ju vara hemma och ta hand om kattorna, hi hi. Om jag hade en bild på dessa enastående kattor så skulle jag sätta in den.

Mormor hittade en flygstol på nätet och slog till, helt rätt! Min mormor är en energisk person med många järn i elden och det är ju jätte bra för det är jag också. Vila upp dej ordentligt innan du kommer så att du orkar med lilla mej. Vi ska bada, upptäcka världen och åka runt i vagnen.


Du är så välkommen, kram från Carl

Mamma och pappa hälsar

 
 
farmor

farmor

9 mars 2009 12:50

Oj så glad du är,det förstår jag roligt för er alla att få besök av mormor,hon är pigg och kan såkert busa riktigt med dej,hadet så kul.Stora kramar från farmor

http://carlisuring

 
Ingen bild

mormor

9 mars 2009 16:24

Carl. Jag längtar också, passet får jag inte glömma.Har köpt gröt mm till dig, ska köpa snus till din pappa. Men vad köper jag till din mamma? Bilder på kattorna kommer. Kram.

 
Dalmira

Dalmira

9 mars 2009 19:54

hehe där ser man får al prova de kanske inatt:)
men ja sov dåligt på grund av sonen han grätt o vakan helatiden:S

http://gabrielsmamma

 
Ann-Sofi

Ann-Sofi

9 mars 2009 20:55

Följde ett spår och halkade in till din blogg - och det är jag riktigt, reiktigt glad över.

Du har en helt fantastisk blogg - man blir så glad av det du skriver och alla fina bilder. Fortsätt blogga jag vill veta & läsa mer om dej Carl.

Kram på dej

http://barn.bloggagratis.se

 
Katie

Katie

12 mars 2009 14:03

Hej Carl!
Härligt för dig att bo där det finns sol och värme kan jag tro :-)
Tack för din hälsning som jag fick på min blogg, det värmde. Bra att din mammas vän mår bättre. Jag hoppas att jag också blir frisk och en dag får barn :-) Jag jobbar på det!
Var rädd om dig och mamma & pappa!
Kram, Katie

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards