Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Carl - 29 mars 2009 17:48

I dag hände det grejer här i Thailand! Vi var bjudna till Home Works på en "jippo" dag för min pappa har handlat så mycket där till huset. Där var det uppträdande och lotteri. Tro det eller ej men min pappa vann första pris i lotteriet!! Han vann en LG platt tv, dvd och suround system. Pappa och jag blev fotade tillsammans med Wirapot även kallad We. Vi visste inte vem We var men han är Thailands super kändis. We är skådespelare och Thailands största flickidol. Fotot på oss ska enligt Home works komma i tidningen i morgon. Jag ska vara med i tidningen tillsammans med en mega kändis!! Nu kanske ni som känner min pappa undrar hur det kommer sej att han vann i ett lotteri. Pappa är inte den typen som köper lotter eller spelar, det har han aldrig gjort och därför vinner han inte heller. Nu var det så att om man handlar för en viss summa så fick man en lott på Home works. Pappa har som sagt handlat mycket där och därför fått några lotter. Dessa lotter ville inte pappa ha för han gillar inte lotterier. Hans kontaktperson på Home works sparade pappas lotter och på så sätt var pappa med i lotteriet och vann. Det kallar jag för service. 

När vi kom hem till hotellet visade vi fotona som mamma tog på oss för tjejerna. Dom blev helt till sej och sa att We är så snygg!! Jag blev lite sotis måste jag erkänna men det gick snabbt över för jag vet att dom gillar mej mest!

Vilken dag det har varit. Jag har tänkt över mitt beslut om att bli kock när jag blir stor och kommit fram till att jag hellre blir super kändis. Jag har bara inte kommit på vad jag ska bli känd för.

 Kram och god natt från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards