Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Carl - 31 mars 2009 10:25

Hej då Mommo, flyg försiktigt. Ja, då har jag sagt hej då även till min mormor. Det känns deppigt idag, himla trist. Alla som jag tycker om åker ifrån mej, förutom mamma och pappa förstås. Vi körde mormor till flygplatsen i morse, vi kom iväg ganska sent men hon hann. I bilen på vägen till flygplatsen såg mormor en stor spindel på bilrutan och skrek och oooade så pappa höll på att köra i diket. Kan du få ner fönsterrutan här bak för det är en jätte stor spindel här, skrek mormor. Pappa tryckte på knappen och rutan åkte ner men mormor hade sett fel, spindeln var på utsidan. När rutan åkte ner kom spindeln in i bilen och pappa var tvungen att stanna så fort han kunde. Mamma hoppade ur bilen och öppnade min dörr och fick ut spindeln. Sen körde vi vidare och efter en liten stund såg vi en orm som ringlade över vägen. Det är tur man ska åka härifrån skämtade mormor, men jag vet att hon inte ville åka ifrån mej. Mormor har varit så snäll med mej i två veckor. Hon har kört runt mej i vagnen, sjungit för mej, matat mej osv. Synd att du har åkt mormor men vi ses snart

Puss och kram från din solstråle Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards