Alla inlägg den 8 april 2009

Av Carl - 8 april 2009 06:37

Nu håller jag på och packar för fullt inför resan. Det är mycket att tänka på, blir helt snurrig i hela huvudet. Tandborsten, kepsen och svärdet är packat redan. Vi åker till Bangkok på fredag och innan dess måste jag vara klar. När vi har åkt vet jag inte om jag kan skriva varje dag men jag ska skriva så ofta jag hinner. Jag kände att jag ville förnya mej lite nu när jag ska ut och resa så jag har bytt frisyr! Vad tycker du om min tuppkam? 

I dag när mamma och jag stod och pratade med tjejerna här på hotellet såg mamma en stor insekt som såg ut som en gräshoppa. Mamma sa till mej: Titta Carl, en gräshoppa! Sen petade hon lite på gräshoppans ben för att den skulle hoppa iväg men då flög den iväg istället. Wow, va´ cool tänkte jag, men då skrek Noung till: Khun Malin! Om den där insekten biter dej så är det värre än att bli biten av en giftspindel!! Oj då, sa mamma och såg lite blek ut. Jag lär mej något nytt varje dag. Det gör även min mamma...

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards