Alla inlägg den 9 april 2009

Av Carl - 9 april 2009 06:24

I dag ger jag er två bilder på mej, prins Carl. Det är en påskpresent till dej från mej. Mamma sa att jag skulle vara påsk kärring idag men jag föredrar att kalla mej själv för påskprins för låter mer passande än påsk kärring tycker jag. I år ska jag fira min första påsk utan nära och kära, utan påskmat och utan påskägg. Min pappa hade säkert inte kommit ihåg att det är påsk nu om inte jag hade överraskat honom genom att klä ut mej till påskprins. Pappa såg lite förvånad ut när jag och mamma hoppade fram och sa GLAD PÅSK! Va, är det redan påsk?!, sa pappa. Pappa sa också att han tyckte att jag var jätte fin. När tjejerna på hotellet såg mej trodde dom först att jag hade fått solsting men mamma förklarade att man firar påsk så här i Sverige och då förstod dom. Ser ni kvasten bakom mej? Man kan tydligen flyga på den. Jag har en hemlig plan, på lördag tänkte jag flyga hem till Sverige en sväng och ge alla jag känner en påsk puss!!! Här på bloggen blir det en tidig påsk hälsning från mej eftersom vi åker i morgon och då vet jag inte när jag kan skriva nästa gång. Jag har packat klart nu. Det är värre med mammas och pappas packning, dom är långt ifrån färdiga. Pappa har så galet mycket att göra här. Hans telefon ringer hela tiden och han har saker som måste göras jämt. Jag tycker det är bra att vi åker härifrån ett tag. Min fina, älskade pappa ser trött ut.  Puss på er från påskprinsen på Phuket! 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards