Alla inlägg den 23 april 2009

Av Carl - 23 april 2009 08:03

Nu är vi i Pattaya och det är så rent och fint här. Mamma och pappa tycker också det. Innan vi kom hit sa dom att det är så schavigt i Pattaya men så tyckte dom innan vi hade varit i Khatmandu. Pattaya är modernt och underbart i jämförelse med Khatmandu. Vi bor på Hard rock hotel och här har tjejerna på sej amerikanska små dräkter när dom serverar, rätt snyggt tycker jag. I går kväll åt vi med pappas golf kompisar från Stockholm och i kväll har en gubbe som säljer något bjudit oss på en tillställning. Han säljer något som ska vara i huset det har med kakel och pooler att göra. I morgon kväll åker vi hem till Surin igen. Jag skulle kunna stanna här ett tag till men nu ska vi hem.

Jag har en egen sång men jag har kört fast med texten. Du kanske kan hjälpa mej? Melodin är välkänd, det är han gamlingen som har en farm. Så här börjar den:


Carl Wilhelm är mitt rätta namn

iaaaa iaaaaa oooo

Jag trivs bäst i mammas trygga famn

iaaaaa iaaaaa ooo

Men pappa han är också bra att ha

iaaaaa iaaaaa ooo

Vi busar och kramas varje dag

iaaaa iaaaaa ooo


Sen har jag inte kommit längre. Vad tycker du?


På bilden i dag ser ni mig på balkongen när jag övar på att klättra. Ni behöver inte vara oroliga för jag kan inte klättra så högt än.


Stora, varma och soliga kramar får Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards