Alla inlägg den 30 april 2009

Av Carl - 30 april 2009 17:47

Här kommer Melinas utlovade grattis bild!!! Grattis igen och hoppas du har en bra dag. 

I dag har det hänt en bra sak och en tråkig sak. Det som är bra är att kameran är på väg hem igen. Den har varit spårlöst borta sen vi kom hem och vi har ringt till Hard rock hotell där vi bodde men dom hade inte hittat någon kvarglömd kamera av märket Pentax. I dag ringde dom från hotellet och frågade igen vad det var för märke på kameran. Pentax svarade mamma. Jaha, för vi har skrivit att ni saknade en digitalkamera av märket Tentax och det har vi inte hittat men en Pentax har vi här. Oj, vad glada vi blev! Hotellet ska skicka kameran till oss så fort dom kan och då kan vi fota som vanligt igen.

Det tråkiga som hänt är att den där gulliga baby ödlan som dök upp hemma hos oss har dött. Den låg död på golvet idag och saknade en fot och en arm...Undra vad den har råkat ut för. Den kan knappast ha dött av svält för det finns mycket insekter att äta och ödlorna är så snabba så inte många hinner ikapp dom. Tråkigt är det i alla fall för den var väldigt söt. 

Hörde att det är Valborg hemma. Jag passar på att önska alla en trevlig Valborg, vad det nu kan vara? 

Sov gott från Carl 

Av Carl - 30 april 2009 05:43

Hurra hurra hurra hurra för min fina syrra som fyller 19 år i dag!! Jätte grattis från mig, din lille bror. Jag skulle självklart vilja vara hemma och gratta dig i dag men vi kan ta det när jag har flyttat hem igen? Då tar du studenten också så då blir det dubbelt firande. Jisses, du är 19 år, har körkort, pojkvän och tar studenten snart. Min syrra har kommit en bra bit in i vuxenvärlden men du måste lova att du aldrig blir "för vuxen" så att du inte tycker det är kul att busa och vara barnslig med mig.

Bild kommer senare i dag. Jag ska ta med pappas mobil för vi har inte hittat kameran än...

Vår pappa och min mamma hälsar också grattis

Puss från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards