Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Carl - 10 maj 2009 08:48

I går var vi på invigning av en restaurang i Kata beach. Det var pappas kompisar Carl och Johan som hade invigning av sin restaurang som dom nyss köpt. Bubbel, snittar, plock mat och massor med nya människor var det där. Efter ett tag tog mamma och jag en promenad och då träffade jag två tjejer, jag tror dom var tvillingar för jag såg inte skillnad på dom. Tjejerna var lite påflugna men rätt så gulliga ändå. Dom slet och drog o min ratt som sitter på min vagn och skrek taxi! taxi!. Då fick det vara nog, jag är ingen taxi heller! Vi gick tillbaka till restaurangen och sen var det dags att åka hem. Jag hade riktigt trevligt igår kväll måste jag säga. En sådan där soft kväll som man bara njuter av. Vad har du gjort i helgen då? Städat? Shoppat? Eller bara slappat? Alltid lika roligt att höra vad andra tycker, tänker och pysslar med!

I dag är det en ny dag och nya saker att lära sig.

Kram på dig från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards