Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Carl - 14 maj 2009 17:18

Nu är det så här att jag var i akut behov av ett par skor. Som ni vet ska jag snart åka hem till Sverige och jag vill inte landa på Arlanda barfota. Man vet ju aldrig hur vädret är där hemma och vem vill frysa om fötterna? När jag flyger vill jag vara lite välklädd och inte känna mig naken. Det gäller att förbereda sig i tid och inte skjuta upp allt man ska göra till sista dagen. Jag fick ett par snygga Converse av Max och Melina när dom var här och hälsade på men det tar någon månad till innan jag har vuxit i dom. Dom skor som jag har sedan tidigare är på tok för små. Här är det så härligt att vara barfota och vifta med tårna! Vi kollade efter skor på Centrals barnavdelning först, där kostade ett par baby skor mellan 250-300 kr. På Robinson var det ungefär samma priser. Vi var på några sportaffärer men några hade inte baby skor och dom som hade kostade lika mycket som på Central. På Carefour var baby skorna så fula så jag hade inte tagit på mig dom om jag fått betalt. 300 kr för ett par baby skor är kanske inte mycket hemma men här är det väldigt mycket pengar. Jag tror att det är så dyrt och ett så litet utbud för många går barfota här eller i flipp flopp. Av en slump råkade vi gå in i en affär på Bangla road i Patong och där hade dom två olika baby skor. Jag slog till på dom här kamouflage dojjorna. Dom var på rea och kostade knappt 50 kr! Dom är minst lika snygga som dom dyra men ännu mjukare och skönare. Det kallar jag super fynd!!!

Carl/blivande shopping proffs

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards