Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Carl - 16 maj 2009 10:29

I går fick Nueng tårta och blommor och hon blev jätte glad för det. Vi fick så klart också smaka av tårtan och den var god för att vara Thailändsk. Mycket choklad och grädde, mums! Jag har bara ätit tårta en gång förut och är inte van att äta så mycket fett. Både jag och mamma blev lite illa mående och jag kräktes upp lite tårta till och med. I dag håller jag mig till det vanliga, ris och kyckling. I morse badade jag och mamma i poolen men jag gillar inte att bada så mycket utan sitter hellre vid kanten och pillar på stenarna. Sen började det att regna och då åkte vi till Kamala och åt lunch. Jag har lite långtråkigt i dag, det händer inget roligt alls. Man kan ju inte rå för om man blir lite rastlös. Alla har olika slags vardag och just nu är är jag less på min. Ris och regn, ris och regn... samma sak varje dag.

Bilden i bloggen i dag är från igår kväll. Mamma tror att jag ska bli trött om hon borstar mig försiktigt med en mjuk borste. Det funkar faktiskt ibland. Jag somnar och sover så skönt i flera timmar. 

Kram på er från mig 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards