Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Carl - 18 maj 2009 17:01

När katten är borta dansar råttorna på bordet!! Vi sa hej då till min pappa i morse när han åkte till Bangkok över dagen och sen var det full fart. Hi hi, jag och mamma har varit ÖVERALLT i dag. Vi passade på att åka till olika affärer och till tandläkaren mm och vi har varit ute hela dagen. Vi ska ju snart åka hem till Sverige och vi vill ju inte ha något "ogjort" när vi lämnar Phuket för en sommar i Sverige. Det gick bra för mamma hos tandläkaren, hon hade inga hål. Tandläkaren gjorde rent och putsade mammas tänder. Det tog en evighet men det gjorde inget för dom har en lekhörna och där satt jag och tjejen från receptionen och lekte med en massa leksaker. Sen åkte vi till Phuket town och avslutade med Patong. Vi åt lasagne till lunch och lite senare åt vi en stor glass. Vi handlade lite smått och gott på Carrefour och köpte några presenter. Vi gick till en skoaffär inne på Jungceylon och där hittade vi ett par till skor till mig! Dom här är blåa och röda och riktigt fina. På vägen hem stannade vi på en restaurang som heter Farang och köpte med oss pasta med lax som vi mumsade på när vi kom hem. Vi har inte hunnit ta några foton i dag men i morgon kommer det säkert ett nytt foto på mig. Gissa om jag är trött på att gå i affärer? Nix, det är jag inte! Det krävs lite mer än så för att jag ska tröttna!

Kram på er/ Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards