Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Carl - 20 maj 2009 06:16

Det är så här att tjejerna här på hotellet verkar inte tycka om mig lika mycket längre. Dom är fortfarande snälla och trevliga men det känns som att dom undviker mig lite. Tjejerna pratar och gullar med mig när vi ses men sen går dom. Jag undrar om det betyder att det är slut mellan oss? Förr tog dom alltid med mig in på kontoret eller gick runt med mig på hotellet. T ex för några dagar sedan bad mamma en av tjejerna att passa mig några minuter för mamma skulle prata med Nueng om några viktiga saker. Tjejen gjorde som mamma sa men när jag tänker tillbaka så suckade hon och såg lite besvärad ut. Tjejen och jag satt en stund på bänken vid receptionen men när jag skulle stå upp, sitta ner, krypa hit och krypa dit då lyfte hon upp mig och gick tillbaka med mig till mamma och sen försvann hon. Jag har även hört när mamma berättade för pappa vad Nueng sa när vi kom hem från semestern. Nueng hade sagt till mamma: Alla har saknat Carl när ni var borta, nog för att alla tycker att det är lite jobbigt att hålla i honom men det är så tyst och lugnt när han inte är här. Hur ska man tolka det? Tycker du att jag ska uppföra mig som vanligt eller ska jag bli lite nonchalant mot dom? Vad hade du gjort om du var i mina kläder? Jag känner mig lite dum nu för jag har alltid blivit så glad när jag fått syn på tjejerna och sträckt mig mot dom för att dom ska hålla i mig. Nu börjar jag förstå att dom inte orkar med mig. Men snart slipper dom mig för jag drar härifrån, mot nya äventyr! 

Kram Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards