Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Carl - 30 maj 2009 10:45

Aha, det var det mamma gjorde bakom min rygg igår när hon trodde att jag inte såg. Mamma köpte en tårta till mig med Nalle Phu på!! Pappa och mamma uppvaktade mig i morse med tårta, spelande födelsedags kort, en liten hund som skäller och en bok som låter som olika djur när man trycker på några knappar. Vi hann bara utanför dörren så blev jag uppvaktad av tjejerna i receptionen. Dom hade en jätte fin tårta till mig som det stod mitt namn på. Tjejerna sjöng och klappade händerna!

Vi har hunnit upp till bygget en sväng också. Det går framåt och allt såg bra ut. Nästa gång jag kommer hit så är kanske huset klart. Det ska bli

underbart med ett eget hus. Hotell i all ära men något eget är bäst.

Nu måste jag sätta fart och packa det sista. Pappa, även kallad "pack polisen" är efter mamma och mig med blåslampa för att vi inte ska ta med för mycket bagage. Nästa gång jag skriver är jag i Sverige!!! 

Kram Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards