Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Carl - 9 juni 2009 22:02

Nu är jag tillbaka igen!! Jag har inte kunnat skriva för Glocalnets modem är trasigt och vi har varit utan internet. Att vara utan internet är katastrof för min pappa och mig. Pappa har ringt Glocalnet varje dag och dom svarar samma sak varje gång: vi utreder ärendet och vi ringer dig senast i morgon. Dom har aldrig ringt tillbaka och nu har det gått 10 dagar sedan vi kom hem och upptäckte att något är fel på modemet. Detta är urdåligt av Glocalnet och jag skulle vilja be dom fara och flyga. Vi gick till Telia i dag och köpte deras mobila bredband, det fungerar utmärkt.

Det har hänt så mycket sedan vi kom hem. Jag har träffat så många vänner och haft det så bra. När vi landade på Arlanda kom Melina och hämtade oss. Vi åkte till gammelfaster Anita och hon gav mig presenter, en pyjamas, en nalle och en blå kopp. Dagen efter flyttade vi till Värmdö och vi trivs så bra här. Jag kryper omkring på gräsmattan och undersöker allt. I Thailand var det sten golv överallt och mamma var rädd att jag skulle slå mig men på en gräsmatta slår man sig inte. Varje morgon följer jag med pappa och hämtar tidningen och då tittar och lyssnar vi på alla fåglar. Pappa härmar fåglarna och det låter så roligt varje gång!

Jag har varit hos min farmor också och hon gav mig rabarber kräm. Det var sött och gott! Det har hänt mera men det skriver jag om i morgon för nu ska jag sova.

Kram Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards