Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Carl - 13 juni 2009 21:04

Om du gillar rött vin måste du springa i väg och köpa ALLEGRINI Valpolicella Superiore, 99kr. Det är super gott och prisvärt har jag hört. Mina föräldrar köpte det när vi kom hem till Sverige och dom tyckte det var rena rama fyndet och köpte några flaskor till. Inte lika gott som ett Amarone vin, sa min pappa, men nästan. I Thailand finns det mycket goda viner men dom är importerade och dyra. När jag blir stor ska jag också njuta av rött vin och prova mig fram till min egen favorit.

Jag har varit ute och shoppat också. Det blev som ni kan se på bilderna en tröja med rutor på, ett par blåa mysbyxor och ett par gummistövlar. Tröjan och byxorna är från H&M och det är så mjukt, skönt och varmt. Vädret har ju inte varit det bästa så jag var helt enket tvungen att köpa något varmt att ha på mig. Mysbyxor passar mycket bra här på landet och tröjan är fin både till vardags och om jag ska vara fin någon gång. Om jag får säga det själv så passar tröjan riktigt bra till mina jeans också. Jag är så nöjd med mina nya kläder!

Pappas kompis Jeppe har varit här och hälsat på. Vi fikade och han pratade om en tjej och om fotboll. Han hälsade på oss i Thailand också men det var innan jag började skriva blogg. Jeppe är jätte rolig, hoppas han kommer tillbaka snart!

Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards