Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Carl - 15 juni 2009 11:56

I går blev jag förkyld och snoret rinner för fullt. Mamma är också sjuk, hon snorar och hostar. Fy, vad tråkigt det är att vara sjuk. Vi måste hålla oss inne och efter ett tag finns det inget att göra, inget nytt att hitta på. Bara för att jag är sjuk behöver det inte betyda att jag vill ligga i soffan och softa. Jag vill ut i friska luften, krypa på gräsmattan och titta på fåglarna! Å andra sidan så regnar det hela tiden så jag skulle i alla fall inte kunna krypa runt på gräsmattan. Så när jag tänker efter så kanske det är lika bra att jag är sjuk nu och inte senare i sommar när det är kanon väder. Jag tror att det blir fint väder i juli, jag hoppas det i alla fall. Brist på sol kan inte jag klaga på för den har lyst på mig hela vintern, men jag tycker synd om alla er som väntat på sommaren och så blev det så här.

Vi letar efter en ny barnvagn till mig. Vi har b la tittat på Blocket och där finns det hur många begagnade barnvagnar som helst! En del är till och med helt nya. Så fort jag blir frisk ska vi åka till en barnvagnsaffär och titta också. Jag måste ju provsitta vagnen för den måste vara skön att åka runt i. Pappa har tidigare sagt att han ska börja springa och då har han lovat att jag ska få följa med. Nu måste jag bli frisk och solen får gärna komma fram. Sommaren är kort och jag har så mycket att göra.

Snor kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards