Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Carl - 19 juni 2009 20:05

Det var länge sedan jag lärde mig att stänga av och på TV:n. I dag valde jag tydligen ett dåligt tillfälle att slå av TV:n. Ni kan ju gissa när mina flinka fingrar stängde av TV:n. Ja, just det, jag stängde av mitt under fotbollsmatchen mellan Sverige och Italien. Morfar och pappa flög rakt upp och skrek: Sätt på TV:n!! Jag skulle bara skoja lite men fotboll är blodigt allvar. Så här efteråt kan jag fnissa åt det, morfar och pappa såg så roliga och smått galna ut när dom hoppade upp ur soffan.

Vi har klätt en midsommarstång i dag, den blev fantastiskt vacker om jag får säga det själv. Grönskande grön med fina blommor som morfar har plockat. Jag ska skicka en bild på den till tjejerna på hotellet i Thailand. Dom kommer säkert att undra vad jag nu har hittat på. Ett kors med blommor och blad. Tjejerna kanske tror att jag har blivit religiös på äldre dagar!

Mormor gjorde en underbart god tårta i dag. Maräng tårta med passionsfrukt och jordgubbar. Den var så söt och god! Det här som kallas midsommar måste jag säga är en riktig hit! Så god mat, tårtor varje dag och en massa blommor. Det borde vara midsommar oftare. Vem blir inte glad av vackra blommor?

Jag vill önska er alla en riktigt trevlig midsommar! Speciellt vill jag önska min farmor en skön midsommar, kram på dig farmor

Puss från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards