Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Carl - 3 juli 2009 23:23

Oj, vad tiden springer iväg! Dagen efter vi kom tillbaka från Sundsvall gick jag till BVC och träffade min sköterska. Hon mätte och vägde mig. Nu är jag 84 cm och väger 11,500 kg. Jag är lite större än dom flesta i min ålder. Som tur är slapp jag ta någon vaccinations spruta för jag har fått alla i Thailand redan.

I dag har jag varit hos min gammelfaste Anita. Vi gick till en sjö som heter Sågsjön och badade. Anita var modig och gick långt ut i vattnet där jag inte bottnade. Jag tog det säkra för det osäkra och höll mig vid strandkanten där jag bottnade. Eftersom det gör ont att krypa på små sten så tog jag Anitas skor och satte dem på mina händer. Jag gick på händerna och fötterna med rumpan i luften och skorna på händerna. Det såg säkert lite lustigt ut men det bjuder jag på. Folk som inte känner mig undrar säkert vad jag höll på med men det struntar jag i. Det gör minst ont att ta sig fram på det sättet. Det var en fin sommar dag i dag med sol, värme och lite regn. Extra mysigt var det när Anita mosade jordgubbar till mig som jag med förtjusning åt.

Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards