Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Carl - 14 juli 2009 16:20

Oj, oj nu är det redan tisdag och jag som skulle ha skrivit i söndags efter att jag varit på en riktig lång lunch. Jag blev bjuden hem till Björn och hans fru på sill lunch och tackade så klart ja med det samma. Björn, hans fru Gunnel och deras hund Lukas är jätte trevliga. Dom bjöd även min pappa och min mamma på lunch. Vi satt länge och njöt i solen på deras altan av sillar, skagen, snaps och annat smått och gott. Roligast av allt var att valpen Max också var bjuden! Max och jag smög iväg och busade när ingen såg. Vi hade så roligt och jag önskade att den långa lunchen aldrig skulle ta slut, men det gjorde den. Nu är det som vanligt igen mellan mig och Max. Hans husse och matte bär fort iväg med honom och vi får inte många sekunder över att ens säga hej till varandra. Max sa till mig i söndags att han gillar mig. Max tycker det är roligt för vi är lika stora och vi har samma färg på håret. Max tror att jag är hans storebror, jag sa inte att det är omöjligt för jag ville inte såra honom.

På torsdag kommer mormor och morfar hit och hälsar på! Det ska bli skoj att ses igen. Jag hoppas att min farmor också kommer snart. Jag hörde att hon är lite trött och måste vila upp sig. Vila fort och kom hit farmor, jag saknar dig!

Puss från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards