Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Carl - 24 juli 2009 14:04

Solen skiner med sin frånvaro och jag tycker det är rått och kallt. Tittar på några bilder från en fin sommardag som jag skickar med. Jag, Max, Melina, Jakob, mamma och pappa var på bryggan och solade en eftermiddag. Som ni ser har jag på mig en blå sele. Det var en tant som som var här och sydde ett kapell till båten och hon tyckte att jag skulle ha en sele på mig. Hon sydde ihop den på två sekunder av några linor som hon hade liggandes i bilen. Hon sa till mamma: Du kan säga: "om det står Biltema på ungen så är det min!!!" Jag vet inte vad jag ska säga.....ja ja, det var snällt av henne att sy en sele till mig. Mamma tyckte att hon var rolig ialla fall.

I går fick jag ett mms av mormor. Det var en bild på morfar med två jätte stora fiskar som han fångat! Jag försökte sätta in den bilden men det gick inte. Jag lovar att dom var så stora!!!

I går var jag till BVC och träffade en läkare. Läkaren lyssnade på mitt hjärta och vägde och mätte mig. Nu är jag 86 cm och läkaren tyckte att jag var lång. Han sa att det var inga fel på mig och att jag verkar vara frisk och stark. Efter det gick mamma och jag på McDonalds och åt sedan kom pappa och Max och hämta oss och vi åkte hem. Max och pappa hade spelat golf men tyvärr hade det gått dåligt för Max. Jag tror inte han kommer att spela golf på ett bra tag nu. Max hade skrikit ett konstigt ord och kastat klubban på banan. Jag förstår hur han känner sig, det måste vara frustrerande när inte bollen åker dit man vill.

Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards