Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Carl - 28 juli 2009 11:06

När man är liten har man oftast inte så många bekymmer och besvär. Det har verkligen inte jag i alla fall, inte än men det kanske kommer när jag blir stor. Hoppas inte men man vet ju aldrig. Som man bäddar får man ligga har jag hört så jag ska försöka bädda fint. Det är aldrig försent att tänka på framtiden. I mitt fall kanske det är lite tidigt, men det gäller att hänga med för tiden går fort när man har roligt. Den här sommaren är ljuvlig och underbar tycker jag. Jag ska njuta så mycket jag bara hinner. Skickar med några bilder från när jag var en nakenfis på gården.

Valpen Max växer och växer. Han har redan fått långa ben och han kan hoppa högt. Nu har matte lugnat ner sig och jag får leka med Max. Nu är det jag som får passa mig för Max, han är busig och lite våldsam ibland. Än så länge har det gått bra för han biter mig aldrig hårt. Vi är ju vänner och vänner biter inte varandra.

I eftermiddag är jag bjuden på "gårds fest". Det är grannen som bjuder på drink och tilltugg. Det är kul när det händer något tycker jag så självklart ska jag gå dit. Håll tummarna att det inte börjar regna för vi ska vara ute. Max är också bjuden!!

Pussar från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards