Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Carl - 3 augusti 2009 11:37

I går kom mormor och morfar hit på besök. Jag hörde hur en bil körde in och parkerade utanför huset och sedan hörde jag två bekanta röster som sa: nu är vi här! Vi fikade på gräsmattan och då kom Max hoppandes och ville också fika med oss. Max husse ropade och sa till Max att dom skulle gå men Max vägrade följa med honom. Max fick sitta kvar hos oss och jag råkade tappa lite bröd och ost som Max kastade sig över och svalde utan att tugga. Han verkade vara utsvulten så jag gav honom ganska mycket att mumsa på när ingen såg. Hoppas att han inte fick ont i sin lilla mage.

På kvällen gjorde vi kantarell toastar och hemma gjord pizza. I dag har jag gått på lång promenad och bara hållt morfar i ena handen. Jag klarade av att hålla balansen jätte länge och alla tror att jag kommer att kunna gå själv snart. Solen skiner, mormor och morfar leker med mig och livt leker!

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards