Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Carl - 20 augusti 2009 11:15

Mamma och jag liftade till Sunsvall i måndags med Sara, Siri och Hedda. Sara är min gudmor och hon är jätte snäll. Siri, Heda och jag satt i baksätet och vi skötte oss faktiskt riktigt bra hela vägen. Vi stannade i Tönnebro och åt köttbullar med makaroner. Både före och efter maten lekte vi i lekhörnan sedan bar det iväg igen. Mormor och morfar stod utanför huset och väntade på oss när vi kom.

Dag nr två kom mammas barndoms kompis Kajsa och hennes tjejer Sofia och Emmy och hälsade på oss. Kajsa hade med sig en blåbärspaj och vaniljsås som vi festade loss på. Jätte gott!

Dag nr tre kom mormors bror Ingvar, hans fru Elsie och deras barnbarn Isabel, och av dom fick jag ett träpussel. Jag har lagt pusslet varje dag och varje gång blir det lika fint, tack så mycket!

Som ni ser på bilderna så har jag provat åka runt på en gammal mjölkvagn och kört lite bil. Mormor och morfar busar med mig hela dagarna så jag blir helt slut. Det tar på krafterna att umgås med dom, men jag har så ROLIGT!! Mormor letade rätt på mammas gamla jacka och träningsoverall från 70-talet som jag tog på mig, hi hi! Tänk att dom har kvar det än och vilken tur att det passar!

Skriver mer om mina små äventyr senare

Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards