Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Carl - 24 augusti 2009 14:45

Farmor, när du sov provade jag din hatt! Själv tycker jag att jag passar bra i hatten men du är finare i den. Det var så trevligt att du kom och hälsade på och att du läste för mig, det gillar jag. Farmor, mamma och jag var ute och gick och då såg vi en padda. Tyvärr var paddan död eller så sov den mycket djupt. Vi gick även och hämtade tidningen. Det gör jag varje dag, men det var extra kul när farmor följde med och att jag fick visa min lilla dagliga morgon promenad. Farmor hade bakat en kardemumma kaka som hon hade med sig. Kakan är nästan slut redan! Det finns en liten, liten bit kvar. Pappa skyndade sig att ta några bitar i dag för han var rädd att den skulle hinna ta slut annars, sa han.

I kväll ska vi grilla hemma hos Elisabeth och Michel. Vi lämnar båten hemma och tar bilen dit istället. Snart ska jag hälsa på min gammel faster Anita också för det var ett tag sedan vi sågs nu.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards