Alla inlägg den 10 september 2009

Av Carl - 10 september 2009 09:20

Vi ska till Birsta och shoppa i dag! Jag ska få några nya pyjamaser och annat smått och gott. Vi klev upp tidigt i morse och tog en lång frukost. Morfar har redan varit och tränat och jag har varit ute en sväng. Tänk så mycket man hinner med på en dag om man kliver upp tidigt. Vi klev inte upp lika tidigt som min pappa. Min pappa har lite konstig dygnsrytm nu säger han. Pappa är som ni vet i Thailand och somnar vid 08 på kvällen och vaknar senast 04 på morgonen. Jag undrar vilken dygnsrytm jag kommer att ha första dagarna när jag kommer till Thailand. Det brukar ordna till sig efter några dagar.

I går åkte vi och tittade på en bärstol till mig från Haglöfs. Den var fin men tyvärr kunde jag sätta fötterna i sidan och klättra upp. Det var lite för riskabelt tyckte mamma så det blev inget köp. Det var rätt så kul att sitta i bärstolen högt upp på mammas rygg. Det kanske var synd att jag började klättra ur den annars skulle mamma ha köpt den. Vem vet vi kanske hittar något säkrare allternativ i dag.

Jag har det bra här hos mormor och morfar, det finns alltid något att göra. Jag sätter in bilder så fort jag har klurat ut hur man gör nu. Bloggen är omgjord och jag har inte satt mig in i hur man får in bilderna än, men det kommer.

Kram från Carl 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards