Alla inlägg den 16 september 2009

Av Carl - 16 september 2009 13:17

        Pappa kom hem  

Snart är det dags för mig att åka till Stockholm.Gråter Vi ska flyga hem, mamma hoppas att det ska gå lite smidigare än det gjorde när vi åkte tåg hit. Vi får väl se. Det tar bara 50 minuter att flyga till Stockholm så det ska nog inte vara några problem. Det har varit fantastiskt roligt att vara här i Sundsvall. Jag har trivts som fisken i vattnet!Glad Jag har ätit så mycket så jag är alldeles rund om kinderna nu.Tungan ute Morfar tvättade bilen i går och då var jag inte sen att hjälpa honom. Bilen blev som ny!  Vi har plockat äpplen och plommon varje dag. Vi har busat och lekt. Det har verkligen inte gått någon nöd på mig här, men jag saknar min pappa nu. Pappa kommer hem från Thailand i morgon!

Kram från Carl


Av Carl - 16 september 2009 13:07

  

Jenny kom och hälsade på oss i går kväll. Som tur var kom Jenny precis när vi skulle äta, det blev älg kött till middag, så klart! Jenny hade med sig en dvd film till mig som handlar om traktorer. Den ska jag titta på snart. Innan jag gick och la mig tog jag ett bad. Jag badade med min krokodil, det är den som Jenny håller i sin hand. Jenny är en modig tjej, för det är inte alla tjejer som vågar hålla i en krokodil.

Kul att du kom och hälsade på mig, och tack för filmen

Puss från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards