Alla inlägg den 20 september 2009

Av Carl - 20 september 2009 22:14

Fy, så risigt jag mår. Max och Melina var här men jag var helt borta i huvudet och sov till och från. Jag missade allt trevligt i kväll. Har nu hög feber och mår inte alls bra. Min pappa har åkt till ett nattöppet apotek för att köpa något febernedsättande till mig. Jag som nästan aldrig är sjuk. Det är snart exakt ett år sedan jag var riktigt dålig sist. Då fick jag salmonella och låg på sjukhus i Thailand. TYPISKT!! Vi som ska till farmor i morgon och äta middag. Vem vet, jag kanske vaknar och mår bra i morgon.

God natt från CarlSkrikandes

Av Carl - 20 september 2009 13:25

gungan  

Vi var ute och gick och då såg jag något riktigt spännande! Jag såg en gammal gunga som såg ut som en soffa. Gungan hängde i ett träd och självklart provade jag den. Det killade i magen och jag gungade på och tillslut var jag uppe bland trädtopparna och molnen. Gungan blev en flygande soffa och lossnade från trädet. Jag flög runt ett varv på Värmdö och såg hela vägen hem till mormor och morfar i Sundsvall. Jag såg mamma och pappa långt där nere på marken och dom såg lite oroliga ut så jag saktade ner soffan och hoppade av. Mamma och pappa vågade inte provade den flygande soffan. Synd, för det var ett riktigt äventyr! Om du ska till Värmdö så måste du prova soffan.

I kväll kommer Melina och Max till oss, vi ska kanske spela fotboll? Vi ska i alla fall äta middag och kramas.

I morgon ska vi träffa farmor, det ska bli kul.

Puss från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards