Alla inlägg den 22 september 2009

Av Carl - 22 september 2009 21:05

karro  

Sätter in en bild som togs för några veckor sedan för jag mår fortfarande dåligt och vill inte vara med på foton. På bilden ser ni mig tillsammans med min kompis Karro, Nathalie och valpen Zimba. Dom kom och hälsade på en dag och vi satt ute och fikade länge. Nathalie har en bebis i magen, som ni ser.

Det är verkligen trist att vara sjuk. Jag känner mig ganska bra på dagen men på eftermiddagen blir jag hängig och sedan kommer febern med storm steg. Pest och pina! Jag sover dåligt på nätterna, vänder och vrider mig hela tiden. Stackars dom som ofta är sjuk. I dag har jag haft en helt händelselös dag. Det enda lilla roliga som hände var när mamma bar runt på mig en liten sväng ute. Mamma sjöng "ekorr´n satt i granen.." och precis då hoppade en ekorre upp i trädet framför oss. Då kan ni tänka er vilken tråkig dag jag har haft...

I går tog jag mig i kragen och åkte till farmor och hälsade på. Det är alltid så kul att hälsa på farmor Birgit. Jag lekte med mina favorit saker: dalahästarna, lilla fatet och en liten kaffe panna. Farmor bjöd på lax och vin, utsökt gott. Efter maten åkte vi till min farfars grav och hälsade på. Tyvärr somnade jag i bilen och missade det. Jag vaknade hemma och hade då fått feber igen.

Tack för igår, farmor

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards