Alla inlägg den 24 september 2009

Av Carl - 24 september 2009 18:05

Min läkare ringde och sa att provsvaret kommit redan. Jag har inte svininfluensa!Skrattande Kände det på mig, men säker kan man ju aldrig vara. Min mamma och min pappa blev så rädda i dag för jag har fått prickar på magen och ryggen. Läkaren sa: det är inte farligt, barn får ofta prickar när dom är sjuka.  Skönt att höra, jag är redan på bättre humör!

Kram Carl

Av Carl - 24 september 2009 13:39

  

I går var jag så hängig och dåsig så jag var tvungen att åka till vårdcentralen. Läkaren tog prover och på fredag får jag provsvaren. Läkaren stoppade in en pinne i näsan på mig i 10 sekunder. Så tar man provet för svininfluensa. Mycket obehagligt! Blodprov och urinprov fick jag också lämna. Läkaren hittade inget fel på mig och när vi gick därifrån kände jag mig faktiskt lite bättre. Läkaren ville försäkra sig att det inte var något fel på mig eftersom vi åker till Thailand på tisdag. I dag känner jag mig ok förutom att jag är på dåligt humör.

I morgon kommer mormor och ska ta hand om mig när mamma och pappa ska packa ihop våra saker. Om det inte regnar i morgon ska vi gå till Skansen. I dag har det haglat snöbollar här men nu regnar det bara.

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards