Alla inlägg den 8 november 2009

Av Carl - 8 november 2009 08:33

  

Dags att vakna nu, för i dag är det farsdag!! Grattis på farsdag! sa jag, och gav pappa en puss och en bukett som heter duga från mig, Max, Melina och Sophi. Pappa fick även ett kort med en bild på Max och Melina som kom med posten för några dagar sedan. Pappa var lite yrvaken men han blev så glad. Pappa låg i sängen och fikade, tittade på blommorna, läste kortet och tog en snus. Sedan var det dags att åka upp på bygget. Pappa sa att han hade ingen aning om att det var farsdag i dag men jag misstänker att han visste det. Förra året kom jag på att det var farsdag lite för sent och det var inte populärt vill jag lova. Min morfar som också är pappa, har blivit uppvaktad hemma i Sundsvall. Innan vi åkte till Phuket köpte mamma och jag en fin flaska vin som vi gömde hemma hos mormor och morfar. Den flaskan tog mormor fram i dag och gav morfar som farsdags present.

Grattis, grattis på farsdag och stora kramen från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards