Alla inlägg den 9 november 2009

Av Carl - 9 november 2009 10:30

  

Vilken tur att det finns så snälla människor. Jag har fått en hel påse med barnmatsburkar ända från Sverige av mormor och morfar. Påsen skickades med mormor och morfars kompisar Lisbeth och Bosse som är här på semester i Karon. Som om det inte var nog med barnmatsburkar fick vi även julklappar. En julklapp fick jag öppna redan nu. Jag blev så glad för jag fick en ny fin skjorta, ett linne med ett lejon på och ett par mysbyxor. Mamma öppnade också ett paket och hon fick en fin klänning. Pappa vill vänta tills julafton, säger han. Tack snälla, snälla mormor och morfar för matburkar och presenter. Tack snälla Lisbeth och Bosse för att ni orkade släpa hit allt.

I kväll ska vi på bröllop. Det är kocken som ska gifta sig. Gissa vad jag ska ha på mig? Ja, rätt gissat! Det är klart jag ska ha på mig min nya skjorta.

Som ni ser på bilden så har jag varit ute och provar några fyrhjulingar. Jag fastnade för en lite mindre modell som var mer överskådlig än dom stora bjässarna. Jag har inte riktigt bestämt mig än men det är inte omöjligt att jag slår till när jag har sparat ihop tillräckligt med pengar.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards