Alla inlägg den 17 november 2009

Av Carl - 17 november 2009 13:03

  

Så här ser jag ut efter att jag tippat ner från en cement trappa, alldeles själv. Jag satt på hotell trappan och filosoferade bredvid Na och Najana. Mamma stod nedanför på gatan. Jag lutade mig lite framåt och ramlade huvudstupa rakt ner. Tyvärr glömde jag att ta emot mig med händerna. Rakt på huvudet flög jag! Vilken smäll det blev! Pang sa det och sedan låg jag där på marken och undrade vad det var som hände?! Alla kom springandes och såg oroliga ut. Ni ska bara veta vilken bula jag har nu....

Kram från Carl

Av Carl - 17 november 2009 02:45

  

Några säger att vi är väldigt lika. Andra säger att jag liknar andra släktingar. Själv tycker jag att jag blir mer och mer lik min mamma. När jag är hungrig är jag väldigt lik min pappa, det är ett som är säkert...Grrrr!, säger vi då!!

När man minst anar det drar mamma fram kameran och tar en bild. I morse var hon in i sovrummet och fotade mig och pappa när vi låg och sov.

Lika som bär? Avgör själv, kram från Carl


Ps. Jag hoppas att morfar mår bättre och att farmors snuva är borta.

/Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards