Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Carl - 1 januari 2010 12:58

  

Hur kan det komma sig att Kling och Klang dras till pappa som inte vill umgås med dom? Min pappa är inte alls förtjust i vare sig mina kattor eller några andra kattor heller. Ändå dras Kling och Klang till honom. Jag däremot vill ju att Kling och Klang ska vara med mig men dom föredrar min pappa, hm. Jag är inte riktigt nöjd med det men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Pappa är inte heller riktigt nöjd med situationen, som ni ser. Jag ska försöka nonchalera Kling och Klang och på det sättet lura dom att jag inte är intresserad.

I går var jag på Surin beach och firade nyårsafton. Vi var på restaurang Taste och åt och drack hela kvällen. Det serverades fantastiskt god mat och hela kvällen var super trevlig. Mamma och jag tog 100 bilder med våran nya kamera. Tyvärr upptäckte mamma och jag i morse att ALLA bilder hade raderats. Meningen var att jag idag skulle visa er vilket otroligt fyrverkeri vi såg och hur vi hade det resten av kvällen men tyvärr....inte en endaste bild finns kvar. Förhoppningsvis kan vi få bilder av någon av dom andra som var med. I dag har alla varit trötta, det blev sent igår men roligt hade vi!


GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET

Kram Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards