Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Carl - 21 januari 2010 08:15

        

I söndags var vi på Liam sing beach och drack drinkar! På söndagar är det värsta softa draget där med en dj som spelar skön musik. Elise och jag träffade en flicka som var hälften thai och hälften fransyska. Flickan var rätt kaxig. Efter ett tag ruttnade jag på hennes ofina sätt att behandla mig, men framförallt tröttnade jag på hennes sätt att bete´sig mot Elise. Flickan ville bestämma allt, hon knuffades och hon kastade sand. Jag markerade starkt att jag inte gillade henne och jag tror ingen missförstod vad jag tyckte om henne. När vi skulle gå frågade flickan om jag skulle komma tillbaka nästa söndag? Jag ska tänka på saken svarade jag. Alla förtjänar en andra chans, även hon. Förutom flickan så träffade jag några andra trevliga och glada människor som gjorde mig på bra humör! Vi var där tills solen gick ner och det var dags för mig att bege mig hemåt och sova.

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards