Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Carl - 27 februari 2010 13:49

 

Här ser ni mig i mitt och min familjs nya kök. Här har vi redan lagat diverse smarriga rätter men det är bara början, vi ska laga så mycket gott här.

Några inlägg tidigare frågade jag er om ni kunde gissa vad kocken höll på med på hotellet. Den bilden togs för länge sedan men jag minns det som om det var igår. Det var nämligen då jag bestämde mig för att skaffa kattorna till hotellet. Det var nämligen en livs levande, stor King kobra som tog sig in på hotellområdet. Kocken är i full färd med att tillverka ett vapen som han ska skrämma bort King kobran med. Det är vanligt med ormar här men det är inte ofta som man ser en. Nu är kattorna utslängda från hotellet och det är bara att hoppas att det inte kommer någon läskig orm på besök igen. Det är klart att jag fattar att mina två kattor inte kan övermanna en stor King kobra men kattorna kan varna gästerna och kanske distrahera ormen ett tag.

Skyll sig själv om det kommer ovälkomna djur till hotellet men å andra sidan är väl alla smutsiga och ovaccinerade vildkattor tillbaka snart...

Kram från en besviken Carl (besviken på hotellet men lycklig för allt annat)

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards