Alla inlägg under februari 2010

Av Carl - 2 februari 2010 16:00

    

Här ser ni mig när jag hämtar Na´s tjejer på deras skola. Jag var den enda "farangen" (utlänningen) på hela skolan och uppståndelsen var stor. Många var nyfikna på vem blondinen var och jag fick mycket uppmärksamhet må ni tro. Elise och Ellinore (Fr Ur´s dotter) var också till skolan och hälsade på innan Elise åkte hem till Sverige. Skolbarnen slet och drog i Elise och Ellinore och alla ville stå så nära dom som möjligt.  

Min pappa är mycket bättre i ryggen nu. Pappa har varit till sjukhuset och fått behandlingar vid tre tillfällen. På sjukhuset röntgade dom pappas rygg och sedan fick han behandlingar med både el och ultraljud. Anledningen att pappa fick ont i ryggen var att han skulle testa maskinerna i gymmet. Pappa satte sig i en av maskinerna och utmanade Dong och en av förmännen. Pappa tog i för kung och fosterland. Dong och förmannen hade inte en chans i utmaningen, pappa vann överlägset. Sedan sa det KNAK! och PANG! i pappas rygg. Pappa fick både ryggskott och kramp i muskeln.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards