Alla inlägg den 8 april 2010

Av Carl - 8 april 2010 17:45

Sist jag tog en promenad på stranden så jag en bur och gick fram för att titta vad det var i buren. När jag kom fram till buren såg jag att det fanns åtta super söta hundvalpar i buren. Jag blev eld och lågor och helt såld på valparna och ville självklart ta med dom hem. Tyvärr går inte det för vi ska vara i Sverige över sommaren och då blir valparna utan mig. Jag funderade på att släppa ut valparna för dom skulle må bättre av att springa runt och busa. När jag tänkte efter så kom jag på att då kanske dom skulle bli överkörda för det var ingen som tog hand om dom. Hm, svårt jag kanske smyger tillbaka och släpper ut dom i morgon.

Nu är jag ledig från skolan i två veckor och det känns sådär måste jag erkänna. Jag är inte längre lika förtjust i Moana utan gillar numera en tjej som heter Sky. Om jag har möjlighet så ska jag ta kort på Sky innan jag åker till Sverige och då ska ni få se på en söt tjej! 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards