Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Carl - 26 maj 2010 05:49

Böge, böge!!! Så säger jag ofta nu för tiden. Det blir så när man inte jag säga s och vill egentligen säga SPÖKE!!!

I kväll bär det iväg mot kallare bräddgrader och det känns spännande. Det är sista dagen på skolan(dagis) idag och visst blir det tungt att säga bye bye till mina vänner. Jag tror att det är bättre att säga: vi ses! Värre blir det att säga hej då till Dong och Tepp. Värst blir det att ta farväl av Na och Tiger. Usch, jag vill inte ens tänka på det. Na tar hand om mig och jag tar hand om Tiger. Jag bär runt på min stora katt varje dag. Trots att jag bär honom på ett obekvämt sätt så spinner Tiger och han tycker verkligen om mig. När jag går en sväng utanför huset så följer Tiger med mig som en liten hund.

Jag har inte kunnat skriva något på några dagar för min pappa har jobbat med dubbla datorer för att vara mer effektiv, säger han. Idag är det full fart i huset och mycket ska hinnas med innan vi sätter oss i bilen och åker till flygplatsen.

Nästa gång jag hör av mig blir förmodligen från gammelfaster Anitas lägenhet i Skanstull!

Bye bye eller rättare sagt: vi ses!!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards