Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Carl - 30 juni 2010 17:32

 

Men lilla snigel så sakta det går...Hur ska du hinna någonstans i ditt liv när du är så långsam? Jag väntar och väntar att det ska hända något men det är som att titta när målarfärg torkar på väggen. Sniglar är inte mitt favoritdjur, jag tycker att dom är såååå tråkiga.

Jag har varit i en lekpark här i Edsviken och då träffade jag en katt. Jag gillar verkligen katter! Katten liknade min katt men den här katten var tjockare. Katten var jätte snäll med mamma men när jag klappade den med båda händerna så bet och klöste den mig. Katten bet mig med sina huggtänder samtidigt som den klöste mig. Jag skrek och då släppte katten mig. Det gick inte hål i min hand för katten bet inte så hårt men jag fick klösmärken. Nästa dag när jag gick till lekparken var katten där igen. En liten flicka gick fram till katten och skulle klappa den men då klöste katten henne också. Flickan skrek: GÅ HÄRIFRÅN DUMMA KATT!!! Jag gick fram till flickan och visade att katten hade klöst mig också. Flickan berättade att katten bor i närheten av lekparken och att den heter Tiger! Tänk så lustigt att den har samma namn som min katt. Men min Tiger skulle aldrig bita mig. Jag hoppas att min fina, snälla, älskade Tiger har det  bra hos Na och Tepp.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards