Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Carl - 5 juli 2010 11:08

          

I går fyllde Hedda år, GRATTIS HEDDA!!!! Jag åkte till Hedda och Siri på kalas och hade mycket trevligt. Jag hade inte tid att äta korv, tårta och bullar men godis åt jag massor av. I fiskdammen drog jag upp storvinsten, en påsen med smått & gott i. Tyvärr upptäckte jag att jag bara hade fångat Hedda på ett foto och det var när Hedda bytte klänning. Jag tror inte Hedda skulle uppskatta om jag satte in det fotot. Hedda fick en klänning och en plånbok av mig och klänningen tog hon på sig bums. Det var alltså då när Hedda stod still som jag passade på att ta kort på henne. Hedda hoppade studsmatta och virvlade runt bland gästerna så jag hann inte ta fler kort på födelsedagsbarnet. Siri, Heddas lilla syster ville helst sitta bredvid mig och äta godis. På kvällen kunde jag absolut inte sova. Jag hade myror i benen och kunde inte ens sitta still. Jag har fått sockerförbud nu.

Tack för ett trevligt kalas! Vi ses snart

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards