Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Carl - 17 augusti 2010 09:00

      Minns ni att jag skrev om den där kvällen när jag höll mormor och morfar sällskap hemma för att mamma och pappa var på Roxette? Innan vakten i insläppet stoppade mamma och hennes kamera var dom på restaurang Invito med Nina och Johan. Där tog mamma några bilder som jag sätter in i dag. Både mamma och pappa tycker att invito är ett riktigt bra ställe.

I går kväll flyttade vi in till Sjöstaden där vi ska bo tills vi åker tillbaka till Thailand. Jag kan gå ut från ballkongdörren i sovrummet direkt till bakgården och där finns en stor sandlåda med massor med leksaker! I dag var jag där och jag träffade några barn som jag pratade med. Det verkar vara helt ok här. I kväll har jag ätit thaimat och jag sken som en sol hela middagen. Det var meningen att vi skulle ta med mat från restaurangen men jag VÄGRADE lämna restaurangen. STANNA! sa jag bestämt. Mamma och pappa sa att det var helt okej för dom att äta där och det gjorde. Jag njöt hela middagen och lyssnade på thaimusik.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards