Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Carl - 20 augusti 2010 07:45

    

Härom dagen var jag och mamma in till stan och lunchade med Karro. Vi åt wokad kyckling och det var helt ok. Efter lunchen följde vi med till Karros jobb en stund. Där träffade jag en liten, söt valp som heter Nicky. Det var kärlek vid första ögonkastet! Nicky kröp upp i mitt knä och och ville inte att jag skulle gå därifrån. Gissa om jag blev såld på hunden!?

När jag tillslut kunde slita mig därifrån kom pappa och hämtade oss och vi åkte till farmor. Farmor är frisk och pigg nu, det glädjer mig. Mamma och jag satt i soffan mittemot farmor och jag kände plötsligt att jag skulle gå och sätta mig bredvid farmor istället, så då gjorde jag det. Det är inte ofta jag sitter still men jag satt alldeles tyst och stilla med farmors arm runt mig och myste ett tag, sedan blev det full fart igen.

Kram från Carl

Av Carl - 20 augusti 2010 06:30

I dag sätter jag in en bild på min moppa och hans jätte fångst. När vi var i Sundsvall åkte moppa ut och fiskade och kom hem med denna enorma laxöring!  När jag blir stor ska jag också fånga stora, fina fiskar!   Jag har det bra här i Sjöstan men saknar er jätte mycket.

Kram från Carl  

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards