Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Carl - 24 augusti 2010 09:07

  

Jag har upptäckt något nytt, smarrigt och mycket gott: nämligen Mums mums! Fantastiskt gott att ha hemma i kylen och mumsa i sig när man blir sugen på något gott. Det enda som krångliga är att jag måste ta ett bad efteråt... men det har jag inget emot, jag älskar att bada!

Vi har infört en ny rutin i mitt liv nu. Jag har fått svårare och svårare att sova "middag" och när jag väl somnar vill jag sova läääänge. Och vad händer då?? Jo, jag är uppe och hoppar halva natten innan jag somnar igen. Nu försöker jag att vara uppe hela dagen och gå och lägga mig i hyfsad tid på kvällen. Vi får se hur det går. Det är ju aldrig fel att prova sig fram. Det som passar någon annan kanske inte passar mig, osv.

Här i Sjöstaden trivs jag mycket bra. Det finns ett köpcentra alldeles bredvid som heter Sickla och där finns en lekavdelning med bollhav och rutschbanor. I dag ska jag gå dit och testa. Återkommer med info hur det var senare och jag ska även sätta in en bild från när jag var hos gammelfaster Anita och när jag var hos Hedda och Siri. (jag ligger lite efter i bloggandet nu...)

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards