Alla inlägg den 16 september 2010

Av Carl - 16 september 2010 22:03

  

Halloj!! Här kommer Pippi!!! Visst är vi lika? NÄ, VERKLIGEN INTE! Det var mamma som drog på mig pippihåret när vi var på öppnaförskolan för några dagar sedan. Som ni ser var jag inte lika road som mamma. Ett foto fick mamma ta sedan var det nog, av med Pippihåret!

En tråkig nyhet: Na och Tepp har flyttat hem till Na´s barn i norra Thailand. Nu när det är så nära för mig att åka till Thailand. Jag har pratat om Na hela sommaren och så flyttar hon.... Nu är det förmannen från bygget och hans fru som jobbar i huset istället för Na och Tepp   

Hur som helst så ska jag väl klara av det här också.

Jag har varit runt och tittat på lägenheter till mig och mina föräldrar. Nu lutar det åt att jag blir en skärgårdskille. Jag har hittat ett jätte fint ställe som jag tror skulle passa oss. Inflyttning i oktober....nästa år. Det känns som det är en evighet dit.

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards