Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Har varit på möte

Av Carl - 10 oktober 2010 03:59

Igår följde jag med på möte med arkitekten Mone. Vi åkte över hela ön för att träffa Mone på en speciell restaurang. Till den här restaurangen kommer inga turister. Det samlas många ingenjörer och arkitekter här. Jag var så trött, så jag somnade på vägen till mötet och missade tyvärr det mesta. När jag vaknade till, frågade Dong om jag ville gå ner till stranden och titta på krabbor? Jag var så trött, så jag orkade inte följa med ner till stranden. Jag har blivit så kvällstrött, sedan jag började i skolan. När det blir mörkt vi sjutiden börjar mina ögonlock att bli så tunga. 

Min andra dag i skolan gick bättre. Mamma satt i ett hörn och jag hade full koll på henne hela dagen. Jag lekte med dom andra barnen och målade en tavla. 

Kram från Carl

 
 
Ingen bild

Siri

11 oktober 2010 08:57

Hej Carl. Ja visst blir man trött av att gå i skolan. När mamma kommer och hämtar mig vid kl 16 leker jag och åker rutchkana men så fort jag ser henne blir jag en liten bebi och börjar klaga högljutt och så får hon bära mig. Resten av kvällen. För det är inte mer än rätt. Kram från mig och syrran.

 
farmor

farmor

11 oktober 2010 09:36

Hej Carl!
Lika bra att sova över mötet, det är bara tråkigt
att sitta och lyssna på när dom vuxna pratar.
Då är det bättre att vara ut sövd och pigg när du
kommer till skolan.
Idag skiner solen här men det är bara +2,5.
Pck från din Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards