Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Carl - 12 oktober 2010 16:30

     I går var jag i gymmet och tränade. Det gäller att hålla sig i form nu när jag ska hålla till på stranden. Det tog ett tag innan jag klurade ut hur alla maskinerna fungerade. Efter ett tag förstod jag och då satte jag igång och lyfte skrot. STAAARK, sa jag flera gånger. Na och Tepp har som ni minns slutat jobba i villan och flyttat hem till norra Thailand. Nu bor och jobbar det ett annat par i villan. Hon heter Wat och han heter Bat. Wat & Bat, enkelt att komma ihåg.


Min tredje dag i skolan gick bättre. Det jag gillar minst med skolan är när vi ska sitta i en ring och sjunga. Jag kan inte förklara men jag bara gillar inte att sjunga, så enkelt är det. Jag satt med på sång stunden men när man varken förstår eller kan sjunga med så blir det långtråkigt. Efter ett tag började jag låta som en gris. En kille skrattade så han vek sig dubbel. Förutom att sjunga får vi göra mycket roligt också. Fröken Amy kokade ihop chokladsås som hon sedan hällde över ett fat med bananer. Vi fick äta det till efterrätt efter lunchen. Mums!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards