Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Carl - 16 oktober 2010 08:30

Det är ju så här att mamma råkade synkronisera sin mobil. Den uppdaterades när hon laddade den genom datorn. Alla mammas och mina kontakter mm försvann och istället kom hela pappas mobil info från 2009 in i vår mobil. Vi brukar sms:a när någon fyller år för att hålla kontakten men det kan vi inte längre göra. SNÄLLA, skicka ett sms, mejl eller hör av er på något sätt så att vi får tillbaka era telenr. 

Kram från Carl

Av Carl - 16 oktober 2010 04:02

Nu håller pappa på att ta arbetsrekord. Han jobbar dag och natt nu. Det är något pågång som tar mycket tid. Jag håller verkligen tummarna och hoppas att pappa ror i land detta. Jag är inte orolig för pappa fixar det säkert. 


Själv har jag höst lov i en och en halv vecka nu. Precis när jag blev lite "varm i kläderna" så blev det lov. Mamma och jag blev lite osams i går och då sa jag med arg röst: ÅKA SKOLA!!! Jag hotade alltså mamma att jag skulle åka till skolan istället för att vara med henne. 2 sekunder senare blev vi sams igen. 


Det har varit vegetarisk festival här. Då är alla klädda i vita kläder och äter vegetarisk mat i 12 dagar. Majskolvar, gurka och morötter har jag firat med, det är nämligen mina favoritgrönsaker. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards