Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Bättre o bättre

Av Carl - 1 december 2010 10:10

   Mamma mår bättre idag. I går kväll åt hon lite, lite kyckling och fick lite tarmvred på natten men idag är hon på benen. Vi flyttade upp till huset idag och vi ska bo här några dagar. Känns skönt att vara hemma! Vi har hört talas om ett TV-program som går hemma i Sverige nu som heter Östermalmas fruar. Där kan man bla följa Tone Oppenstam. Hon har en internetsida som heter www.toneoppenstam.se och där finns vårt hus med nu.

Bilden från idag är en av de sista bilderna som vi tog innan vi lämnade Sverige i höstas. På bilden ser ni mig(så klart), Hedda och Siri. Det är min gudmor Sara och Martins flickor.  

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

2 december 2010 16:57

Hej Carl!
Det var glädjande se att ni mår bättre nu.Hoppas
din mamma kryar på sig riktigt också.
Jag har tagit influensasprutan och hoppas klara
mej från infektioner.Den 19dec.åker jag till
Spanien,firar jul och nyår där,kommer inte ihåg
om jag redan berättat det.Skall bo i en liten
stad,Almunnera,som ligger öster om Malaga.
Kära hälsningar från din Farmor till er alla tre.

http://carlisurin

 
Ingen bild

Siri

4 december 2010 23:55

Hej Carl-vilken fin bild! Storasyster har också varit sjuk så pappa fick komma o hämta henne på förskolan i torsdags och så var de hemma fredag (men jag fick minsann vara på dagis jag) och nu hostar och hostar hon. I dag har vi bakat 3 miljoner pepparkakor, jag tröttnade och byggde lego i stället. Ta hand om din sjuka mamma, kram Siri

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards