Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Carl - 5 januari 2011 23:17

   Bilderna från i dag är från Auckland. Det är New Zealands största stad men det är inte huvudstaden. Vi åkte upp i ett torn och pappa var som vanligt höjdrädd. Jag gjorde det inte lättare för honom när jag sprang varv efter varv runt tornet. Som ni förstår fanns det inte en chans att ta sig ut men pappa var orolig för mig i alla fall.   Ser ni hon som hoppar bungyjump från tornet. Snacka om att inte vara höjdrädd... Långt där nere på gatan fanns en "landningsbana" som hon så småningom landade på. Pappa kunde knappt titta på för det såg så läskigt ut.   Jag njöt av utsikten och gick så nära kanten som möjligt. Pappa så åt mig flera gånger att inte stå så nära kanten!! Men jag är inte rädd för höjder.   Cool kille på stadsvandring. Det var varmt och ganska soligt men lite kallt i luften så det var tur att jag hade med mig varma kläder.    Här äter vi en riktigt god lunch och vilar benen lite. Jag kollade på en film på min dvd som ni ser bakom glasen. Det är skönt att slappna av och bara titta på tex Musse pigg ibland.


Ja, det där var dagens bilder från kryssningen. Vi är kvar i Melbourne och har det bra. Vi ska åka på Great Oceanroad bla innan vi åker tillbaka till Phuket.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards